Genel Soru/Cevaplar "Yetkili Değişiklik Başvurusu" nedir? "Yetkili Değişiklik Başvurusu" yetkilisi/sorumlusu olduğunuz sistemde kayıtlı ancak Hesap (Firma/Kurum) menüsünde görüntülenmeyen, aktif yetkilisi olmayan veya başka bir yetkilisi olan hesapların görüntülenebilmesi ve yönetilebilmesi için İl Müdürlüğü onayı ile tamamlanan bir başvurudur.<br /> <br /> Başvuru adımları;<br /> 1. Hesap (Firma/Kurum) sayfasından,<br /> 2. "Yetkili Değişik Başvurusu" başvurusu tuşuna tıklanır,<br /> 3. Açılan pencerede Yetkilisi/Sorumlusu olduğunuz Hesabın vergi kimlik numarası girilir,<br /> 4. "Yetki Belgesi" yüklenir,<br /> 5. Başvuru kaydedilir,<br /> 6. Sistem tarafından oluşturulan başvuru formu ile belirtilen Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğüne başvurulur,<br /> 7. Başvurunun onayına müteakip bahse konu firma başvuruyu yapan kişi tarafından yönetilebilir.<br /> <br />